مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-18حوادث

دستگیری زوج جاعل و سارق حرفه ای در کرمان


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق و جاعل حرفه ای به همراه همسرش خبر داد که مرتکب بیش از 30 فقره سرقت، کلاهبرداری و جعل شده بودند.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق و جاعل حرفه ای به همراه همسرش خبر داد که مرتکب بیش از 30 فقره سرقت، کلاهبرداری و جعل شده بودند.

سرهنگ مهدی پورامینایی امروز 26 مهرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی همراه با همسرش از آن ها با ارائه پیامک واریز وجه و رسید جعلی پرداخت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 23 شهر کرمان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 23 با تلاش بی وقفه و پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی، شخص مورد نظر را به همراه همسرش شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ پورامینایی با بیان اینکه متهم با همکاری همسرش اقدام به کلاهبرداری می کرده، گفت: این شخص در اعترافاتش عنوان کرده که سوژه هایش را از طریق سایت دیوار شناسایی و سپس با ارائه رسید جعلی، اقدام به کلاهبرداری آنان اقدام می کرده است.

وی ادامه داد: این متهم تاکنون به بیش از 20 فقره کلاهبرداری اعتراف نموده و چندین فقره سرقت موتور سیکلت نیز انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زوج جاعل و سارق حرفه ای در کرمان

دستگیری زوج جاعل و سارق حرفه ای در کرمان